مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-18ورزشي

آغاز اردوی استعدادیابی تیم ملی زیر 16 سال منطقه شش کشور در بندرعباس


اردوی استعدادیابی تیم ملی فوتبال زیر 16 سال منطقه شش کشور انتخابی تیم ملی با حضور 60 بازیکن در بندرعباس آغاز شد.

- ایسنا/هرمزگان رییس هیات فوتبال هرمزگان گفت: اردوی استعدادیابی تیم ملی فوتبال زیر 16 سال منطقه شش کشور انتخابی تیم ملی با حضور 60 بازیکن در بندرعباس آغاز شد.

قاسم رنجبریان در گفت و گو با ایسنا، افزود: این اردو با حضور 60 بازیکن از چهار استان بوشهر، فارس، کیش و هرمزگان به مدت سه روز در زمین چمن ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار می شود.

وی اظهار کرد: این اردو زیرنظر هشت مربی استعدادیاب و کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در حال برگزاریست و قرار است در پایان نفرات منتخب به اردوی نهایی برای حضور در مرحله نهایی زیر 17 سال درآبان ماه جاری درتهران برگزار خواهدشد، راه یابند.

رییس هیات فوتبال هرمزگان اضافه کرد: مرحله نخست اردوی استعدادیابی بصورت شهرستانی در استان ها و سپس بصورت استانی برگزار و مرحله سوم به صورت منطقه ای در حال برگزاریست که در نهایت نفرات منتخب به اردوی تیم ملی در تهران انتخاب خواهند شد و در این اردو بازیکنان از لحاظ ارتباط، سرعت، هوش و تکنیک تست و تمرین خواهند کرد.

وی ادامه داد: امیدواریم در اردوی نهایی تیم ملی شاهد حضور نفراتی ازاین استان ها باشیم که فوتبال این استان ها نیز در کشور مطرح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اردوی استعدادیابی تیم ملی زیر 16 سال منطقه شش کشور در بندرعباس

آغاز اردوی استعدادیابی تیم ملی زیر 16 سال منطقه شش کشور در بندرعباس