مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-18ورزشي

قانون سازمان لیگ بلای جان استقلال/ بلاتکلیفی یک بازیکن آبی پوشان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حالی که هواداران باشگاه استقلال در انتظار رونمایی از تیم ایده آل فرهاد مجیدی برای حضور در مسابقات لیگ برتر هستند، - در حالی که هواداران باشگاه استقلال در انتظار رونمایی از تیم ایده آل مجیدی هستند، هنوز تکلیف برخی بازیکنان این تیم مشخص نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حالی که هواداران باشگاه استقلال در انتظار رونمایی از تیم ایده آل فرهاد مجیدی برای حضور در مسابقات لیگ برتر هستند، هنوز تکلیف برخی بازیکنان این تیم که در پازل فنی سرمربی این تیم قرار ندارند مشخص نیست.

قرار بود برخی بازیکنان با نظر کادر فنی در روزهای اخیر از ترکیب تیم خارج شوند و به جای آن ها بازیکنان جدید به عضویت استقلال در بیایند، اما مصاحبه فریبرز محمودزاده رییس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ مبنی بر پایان مهلت اعلام اسامی بازیکنان مازاد باعث ایجاد وقفه در این فرایند شد.

طبق قانون چنانچه باشگاهی بخواهد از این پس بازیکنی را از فهرست بازیکنان خود خارج کند باید ابتدا رضایت این بازیکن را جلب کند تا جدایی با توافق طرفین انجام شود، در غیر این صورت باشگاه نمی تواند به شکل یکطرفه قرارداد بازیکنی را فسخ کند و نام او را به عنوان مازاد اعلام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون سازمان لیگ بلای جان استقلال/ بلاتکلیفی یک بازیکن آبی پوشان

قانون سازمان لیگ بلای جان استقلال/ بلاتکلیفی یک بازیکن آبی پوشان