مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 11:252021-10-18ورزشي

برای جهانی شدن والیبال زنان ایران باید جهانی فکر کرد


رییس فدراسیون والیبال خطاب به تیم های حاضر در نشست لیگ برتر زنان، گفت: شما یکی از عوامل موثر جهانی شدن والیبال زنان ایران هستید و برای تسهیل در این راه باید جهانی فکر کنید.

- و به نقل از فدراسیون والیبال، جلسه هماهنگی لیگ برتر زنان سال 1400 شب گذشته (یکشنبه شب) به صورت آنلاین به ریاست محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون برگزار شد.

داورزنی در این نشست با تبریک هفته تربیت بدنی یکی از اهداف فدراسیون را رشد والیبال زنان خواند و گفت: امیدواریم با برگزاری لیگ، جهش قابل توجهی در معرفی و پرورش بازیکنان توانمند برای حضور در تیم های ملی فراهم شود تا دست مربیان پایه هم برای انتخاب بازیکنان باز شود.

امسال چند تن از دختران والیبالیست کشورمان در لیگ های خارجی بازی می کنند و نسل خوبی هم قرار است در لیگ برتر حضور داشته باشند.

امید است لیگ برتر مسیر همواری برای رشد این نسل باشد.

رییس فدراسیون والیبال هم چنین لیگ دسته یک را برای فدراسیون با اهمیت قلمداد کرد و ادامه داد: بسیاری از استان هایی که شرایط حضور در لیگ برتر را ندارند در دسته یک تیم داری می کنند و البته بازیکنان خوبی هم به بدنه والیبال ملی اضافه می کنند.

وی با بیان این نکته که رشد و توسعه والیبال زنان بدون همکاری، تشریک مساعی و همدلی اتفاق نمی افتد، بیان کرد: به دنبال برگزاری لیگی با تمام ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای جهانی شدن والیبال زنان ایران باید جهانی فکر کرد

برای جهانی شدن والیبال زنان ایران باید جهانی فکر کرد