مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-18اجتماعي

سایت آلا را باید به دانش آموزان معرفی کرد


سایت آلا با آموزش رایگان دروس به صورت کاملا مفهومی و با کیفیت خوب بصری دانش آموزان را از داشتن معلم خصوصی بی نیاز کرده است.

- این روزها به بیش از 7 میلیون نفر رسیده است.

آموزش رایگان دروس در سایت آلا در سال 1392 جمعی از دانشجوها و استادان دانشگاه صنعتی شریف برای برقراری عدالت آموزشی در کشور اقدام به راه اندازی موسسه غیرتجاری آلا در حوزه آموزش و کنکور کردند.

در ابتدای فعالیت سایت آلا از تدریس دبیران مدرسه صنعتی شریف ویدیوهای آموزشی تهیه می شد و در سایت آلا منتشر و با دیگر دانش آموزان به اشتراک گذاشته می شد؛ در ادامه زمانی که مدیران مجموعه آلاء با استقبال خوب و نظرات دلگرم کننده دانش آموزان از سراسر کشور و حتی نقاط محروم رو به رو شدند عزم خود را برای تلاش و حضور قدرتمند در اجرا و برقراری عدالت آموزش جزم کردند و توانستند با همکاری دبیران نمونه و با سابقه اقدام به تولید محتوای آموزشی حرفه ای و با کیفیت کردند.

در حال حاضر تمام دروس پایه متوسطه اول و متوسطه دوم در سایت آلا آموزش داده شده است و تمام این آموزش ها به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار داده می شود همچنین آلایی ها برای بعضی از دروس بیش از یک دبیر را برای آموزش صفر تا صد آن درس در نظر گرفته اند به امید اینکه دانش آموزان بتوانند به بهترین شکل ممکن مطالب درسی را فرا بگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت آلا را باید به دانش آموزان معرفی کرد

سایت آلا را باید به دانش آموزان معرفی کرد