مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 10:302021-10-18اجتماعي

طرح ارتقای سواد حرکتی دانش آموزان مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد


معاون تربیت‎بدنی و سلامت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: طرح ارتقای سواد سلامتی دانش آموزان طرحی است که در آن مدارس باید به بهترین شیوه ممکن روش‎ ها و شیوه های ارتقا و بهبود سلامت حرکتی را نهادینه سازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، همزمان با 26 مهر روز تربیت بدنی و ورزش طرح ارتقای سواد حرکتی دانش آموزان مقطع ابتدایی به صورت نمادین و به دست فرزند معلم شهید خداکرم رجب پور در دبستان دخترانه شاهد ناحیه 2 شهرکرد افتتاح شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان در این آیین گفت: طرح ارتقای سواد حرکتی دانش آموزان مقطع ابتدایی عنوان طرحی است که بر اساس آن مدارس موظف هستند به بهترین شیوه ممکن روش ها و شیوه های ارتقا و بهبود سواد حرکتی را در آموزشگاه اجرایی و نهادینه سازند.

فخرالدین اسدی افزود: در این طرح که از امروز و همزمان با هفته تربیت بدنی آغاز می گردد، مدارس استان با اجرای برنامه های متعدد ورزشی نشاط و سلامت جسمانی را برای دانش آموزان به ارمغان می آورند.

اسدی ادامه داد: در این طرح مهارت های ورزشی و سواد حرکتی به ارتقای تمرکز تقویت عضلانی و افزایش نشاط و همچنین آموزش های اصلاحی در قالب رشته های متنوع ورزشی به دانش آموزان ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ارتقای سواد حرکتی دانش آموزان مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

طرح ارتقای سواد حرکتی دانش آموزان مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد