مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 10:252021-10-18پزشكي

پیگرد افراد مهاجم به پزشک شادگانی در دستور کار قرار گرفت


دانشگاه علوم پزشکی آبادان توضیحاتی را در خصوص حمله افراد ناشناس به پزشک متخصصی که در شهرستان شادگان مشغول خدمت است، ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، پس از حمله افراد ناشناس به یک پزشک در مبادی خروجی شادگان، دانشگاه علوم پزشکی آبادان خواستار پیگیری نهادهای انتظامی و واگذاری متخلفان به دست قانون شد.

شب گذشته حدود ساعت 20 و 30 دقیقه، برخی برهم زنندگان امنیت، این پزشک متخصص پاتولوژی را با همراهان، در مسیر بازگشت به منزل متوقف و به شدت مورد ضرب و جرح قرار دادند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شادگان با تأیید این خبر، اظهار کرد: یکی از پزشکان متخصص شاغل در این شادگان در حین خروج از محل کار و مراجعه به شهرستان ماهشهر، به همراه راننده خود در خروجی شادگان از سوی سرنشینان یک خودروی 405 که لباس مبدل پلیس برتن داشتن، مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

طاهری با بیان اینکه این موضوع از طریق مراجع قضایی شهرستان در حال پیگیری است، گفت: در این حمله، سارقان زیور آلات، موبایل و کارت های اعتباری این بانوی پزشک را به سرقت بردند.

دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیز در این خصوص بیانیه ای صادر و در آن آورده است: در روزهایی که از جان گذشتگی پزشکان کشورمان الگو و اسوه ایثار شده است، رخ دادن برخی از اتفاقات، کوهی از درد و غم را نه تنها بر قلب فعالان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگرد افراد مهاجم به پزشک شادگانی در دستور کار قرار گرفت

پیگرد افراد مهاجم به پزشک شادگانی در دستور کار قرار گرفت