مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 10:252021-10-18پزشكي

روند افزایشی ورودی بیمار به اورژانس بیمارستان های فارس


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ضمن بررسی شرایط بیمارستان های استان و نحوه ارائه خدمت به بیماران در بیمارستان ها و مراکز درمانی، از روند افزایشی ورودی به بخش اورژانس بیمارستان های بعضی از شهرستان ها خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ضمن بررسی شرایط بیمارستان های استان و نحوه ارائه خدمت به بیماران در بیمارستان ها و مراکز درمانی، از روند افزایشی ورودی به بخش اورژانس بیمارستان های بعضی از شهرستان ها خبر داد.

مهرزاد لطفی دوشنبه 26 مهرماه در نشست روزانه ستاد مدیریت کرونا دانشگاه با بررسی عملکرد مراکز واکسیناسیون و روند اجرای برنامه واکسیناسیون علیه کروناویروس در فارس گفت: از ابتدای اجرای برنامه واکسیناسیون، تاکنون بیش از 4 میلیون و 500 هزار دُز واکسن در استان تزریق شده و روند اجرای برنامه واکسیناسیون تا دستیابی به ایمنی حداکثری در جامعه، همچنان با قوت ادامه دارد.

او با تقدیر از مشارکت خوب مردم فارس در اجرای این برنامه و حضور در پایگاه ها و مراکز واکسیناسیون، افزود: با توجه به آغاز فصل سرما و خطر آغاز موج ششم بیماری کرونا ضرورت دارد در سریع ترین زمان ممکن به ایمنی بالا در سطح سلامت عمومی جامعه دست یابیم و افرادی که تاکنون برای دریافت واکسن اقدام نکرده اند نیز لازم است با مراجعه به مراکز واکسیناسیون سط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند افزایشی ورودی بیمار به اورژانس بیمارستان های فارس

روند افزایشی ورودی بیمار به اورژانس بیمارستان های فارس