مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-18سياسي

دستگاه های اجرایی سمنان تا پایان 1400فرصت مناسب سازی فیزیکی دارند


دستگاه های اجرایی استان طبق قانون تا پایان سال 1400 فرصت دارند تا فضای فیزیکی خود را برای معلولان و سالمندان مناسب سازی کنند.

- ، علیرضا ایزد پور ظهر دوشنبه در سومین جلسه کمیته مناسب سازی شاهرود به میزبانی فرمانداری این شهرستان با اشاره به ابلاغ دستورالعمل های مناسب سازی معلولان بیان داشت: قانون مناسب سازی که در سال 97 در 34 ماده توسط شورای نگهبان تأیید شد، ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه طبق این ابلاغ دستگاه های اجرایی تا پایان سال 1400 در سراسر استان فرصت دارند تا مناسب سازی را صورت دهند، افزود: اجرای قانون مناسب سازی به صورت جدی در دستور کار دولت قرار گرفته است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه اجرایی شدن قانون جامع حمایت از معلولان می تواند در کیفیت بخشی به زندگی این قشر مؤثر باشد، بیان داشت: 13 هزار و 227 نفر معلول در استان شناسایی شده که 12 درصدشان در زمینه بینایی مشکل دارند و در نتیجه نیاز است تا هم برای افراد دارای ویلچر و عصای سفید اقدامات عاجل صورت گیرد.

ضرورت اقدام همگانی فرماندار شاهرود نیز در این نشست با بیان اینکه مناسب سازی بحث عمومی است که نه تنها برای معلولان بلکه کل جامعه به خصوص سالمندان را نیز در بر می گیرد در نتیجه دستگاه های اجرایی به آن توجه بیشتری داشته باشند، گفت: مناسب سازی فضاهای شهری عزم همگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی سمنان تا پایان 1400فرصت مناسب سازی فیزیکی دارند

دستگاه های اجرایی سمنان تا پایان 1400فرصت مناسب سازی فیزیکی دارند