مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-18اجتماعي

باد پاییزی و گردوخاک اصفهان را درمی نورد/ احتمال بارندگی در غرب


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان از افزایش شدت وزش باد و گرد و خاک، کاهش محسوس دما و همچنین احتمال بارش پراکنده به ویژه در غرب استان خبر داد.

- به بارش بسیار خفیف و پراکنده روز گذشته در زرین شهر اصفهان اشاره کرد و اظهار داشت: احتمال بارندگی به ویژه در نیمه غرب استان در اواخر هفته دور از انتظار نیست زیرا با گذر موج ناپایدار از شمال کشور بارش های خوبی برای مازندران و گیلان و همچنین افزایش ابر و کاهش محسوس دما در اصفهان پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه سرعت وزش باد امروز 10 متر بر ثانیه است و تا ساعات بعد از ظهر شدیدتر می شود، افزود: پدیده غالب استان تا پایان هفته وزش باد به نسبت شدید تا شدید خواهد بود که امروز این پدیده در اغلب شهرها از جمله اصفهان، خوانسار و شهرضا بیشتر است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا از فردا سه شنبه تا شنبه هفته پیش رو (یکم آبان) بین چهار تا 6 درجه سانتیگراد سرد می شود، ابراز داشت: دمای هوای استان طی 24 ساعت آینده نیز سه تا پنج درجه سانتیگراد افت دارد و بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در این مدت به ترتیب بین 30 و 11 درجه سانتیگراد بالای صفر متغیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باد پاییزی و گردوخاک اصفهان را درمی نورد/ احتمال بارندگی در غرب

باد پاییزی و گردوخاک اصفهان را درمی نورد/ احتمال بارندگی در غرب