مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 09:502021-10-18سياسي

زنگ نماز در کلاس های مجازی شبکه شاد گنجانده شود


مهم ترین، والاترین و اصلی ترین مأموریت آموزش و پرورش، «توسعه و ترویج فرهنگ قرآن، عترت و نماز» و توفیق خدمت در حوزه قرآنی بالاترین نعمت است.

- سرپرست وزارت آمورش و پرورش گفت: مهم ترین، والاترین و اصلی ترین مأموریت آموزش و پرورش، توسعه و ترویج فرهنگ قرآن، عترت و نماز و توفیق خدمت در حوزه قرآنی بالاترین نعمت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا کاظمی در آیین افتتاحیه چهارمین دوره آموزشی توانمندسازی کارشناسان قرآن، عترت و نماز که در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب و تبریک اعیاد ربیع و ولادت پیام آور قرآن و آخرین پیک رسالت، حضرت محمد (ص) و میلاد امام جعفر صادق (ع) اظهارکرد: حضرت امام(ره) احیاگر واقعی قرآن بودند که بعد از 1400 سال اسلام را زنده و قرآن را احیا کردند.

وی افزود: آن چه را امروز در حوزه پرورشی و قرآن و عترت به دست آورده ایم، مدیون خون شهداست و خوشبختانه در سال های اخیر با برنامه ریزی های دقیق، اتفاقات خوبی در حوزه قرآن، عترت و نمازافتاده است.

کاظمی تصریح کرد: از زحمات و تلاش های شبانه روزی کارشناسان قرآن، عترت و نماز سراسر کشور که یکی از فلسفه های تشکیل این همایش است، تقدیر و تشکرمی کنم؛ تبیین سیاست ها و برنامه های قرآنی وزارت آموزش و پرورش و ایجاد درک مشترک از ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ نماز در کلاس های مجازی شبکه شاد گنجانده شود

زنگ نماز در کلاس های مجازی شبکه شاد گنجانده شود