مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 09:502021-10-18پزشكي

تأسیس داروخانه توسط مدیر دولتی منعی ندارد/ شکل قیمت گذاری دارو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا شانه ساز، روز دوشنبه 26 مهر 1400 در حاشیه همایش معاونین غذا و دارو در مرکز همایش های رازی، درباره اینکه بسیاری از داروخانه ها توسط مسئولان دولتی راه اندازی شده اند، - رییس سازمان غذا و دارو، در واکنش به تاسیس داروخانه توسط مدیران دولتی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا شانه ساز، روز دوشنبه 26 مهر 1400 در حاشیه همایش معاونین غذا و دارو در مرکز همایش های رازی، درباره اینکه بسیاری از داروخانه ها توسط مسئولان دولتی راه اندازی شده اند، گفت: این موضوع هیچ منع قانونی ندارد و مانند پزشکان و متخصصان علوم آزمایشگاهی این افراد نیز می توانند از حق قانونی خود استفاده کنند.

وی افزود: فقط مسئله این است که نباید تعارض منافع داشته باشند و هیچ منع قانونی برای تأسیس داروخانه توسط مسئولان دولتی وجود ندارد و کسی نمی تواند مانع شود.

شانه ساز در خصوص افزایش قیمت برخی از اقلام دارویی مانند استامینوفن و ناپورکسین، گفت: قیمت گذاری در کمیسیون قانونی قیمت انجام می شود که متشکل از نمایندگان وزارت بهداشت و سازمان حمایت از مصرف کنندگان است و درباره قیمت اقلام دارویی تصمیم گیری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأسیس داروخانه توسط مدیر دولتی منعی ندارد/ شکل قیمت گذاری دارو

تأسیس داروخانه توسط مدیر دولتی منعی ندارد/ شکل قیمت گذاری دارو