مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 08:452021-10-18پزشكي

جزییات تزریق دوز سوم مدافعان سلامت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد


مدیر اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تزریق دوز سوم واکسن کرونا به مدافعان سلامت به صورت مرحله به مرحله و طبق اولویت بندی صورت گرفته، - ایسنا/خراسان رضوی مدیر اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تزریق دوز سوم واکسن کرونا به مدافعان سلامت به صورت مرحله به مرحله و طبق اولویت بندی صورت گرفته، انجام می شود.

امیررضا صالح مقدم اظهار کرد: از روز شنبه 24 مهر ماه امسال واکسیناسیون دوز سوم (دوز یادآور) مدافعان سلامت با اولویت پرسنل کادر درمان در بخش های کوویدی آغاز شده تا نیروهای کادر درمان کرونا که در حین خدمت رسانی به بیماران کرونایی هستند به این بیماری مبتلا نشوند.

وی بیان کرد: در مرحله اول تزریق دوز سوم، واکسن کرونا به 7000 نفری که در اسفند ماه سال گذشته و فروردین ماه امسال دوزهای اول و دوم خود را دریافت کردند تزریق می شود و به تدریج گروه های بعدی اضافه می شوند.

مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص نوع واکسن دریافتی مدافعان سلامت در نوبت سوم، گفت: دوز سوم کسانی که در نوبت های اول و دوم اسپوتنیک دریافت کرده اند آسترازنکا و کسانی که بهارات یا دیگر واکسن ها را دریافت کرده اند سینوفارم است.

نوع واکسن های دوز سوم هم براساس نامه کتبی ارسالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دانشگاه های علوم پزشکی انتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تزریق دوز سوم مدافعان سلامت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

جزییات تزریق دوز سوم مدافعان سلامت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد