مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 08:152021-10-18سياسي

تسریع در انتصابات دولت خدمت رسانی به مردم را تسهیل می کند


یک فعال سیاسی با بیان اینکه تأخیر در استقرار دولت باعث زمین ماندن کارها شده است، گفت: تسریع در انتصابات دولت خدمت رسانی به مردم را تسهیل می کند.

- با اشاره به بلاتکلیفی مدیران و عدم تغییر در ساختار مدیریت دولت اظهار کرد: با تغییر دولت و با توجه به تغییر سیاست ها و تغییر مدیران در کشور، مدیران مستقر منتظر تغییر و تحول هستند و همین امر باعث کندی کار و کاهش انگیزه ها می شود.

وی اضافه کرد: بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی و تغییرات اساسی در طیف فکری نمایندگان و انتخاب چهره های انقلابی، ارزشی و اصولگرا توسط مردم، برای مدیران استان محرز شد که مردم تمایلی به جریان فکری حاکم در دولت ندارند و همین امر باعث شد بی انگیزگی و رخوت در بین مدیران استان ایجاد شود.

این فعال سیاسی تصریح کرد: از طرف دیگر با انتخاب آقای رییسی به عنوان ریاست جمهور علی رغم تأکید رهبر انقلاب در خصوص تغییر سریع و استقرار سریع دولت، شاهد آن هستیم که ریاست جمهور و دولت در انتخاب مدیران سعه صدر داشته و تغییرات نیز به آرامی انجام می شود.

وی ابراز کرد: البته کندی فرایند انتخاب مدیران توسط دولت را می توان پرهیز از شتاب زدگی برای انتخاب افراد شایسته تعبیر کرد اما به طورکلی این مسئله در استان ها سبب شده تا مدیران در حین اینکه منتظر تغییرات هستند انگیزه خود را ازدست داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در انتصابات دولت خدمت رسانی به مردم را تسهیل می کند

تسریع در انتصابات دولت خدمت رسانی به مردم را تسهیل می کند