مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 08:152021-10-18سياسي

مدیرعامل جدید سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع منصوب شد


با حکم وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سید مصطفی هاشمی گلپایگانی به عنوان مدیر عامل جدید سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری فارس، با حکم وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، مهندس سید مصطفی هاشمی گلپایگانی به عنوان مدیر عامل جدید سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع منصوب شد.

سردار مهدی فرحی جانشین وزیر دفاع در این مراسم  با اشاره به ایام پیش روی و امام صادق ( علیها السلام ) لازمه تبعیت و تأسی به رسول اکرم ( صلوات ا.

علیه ) را در توسعه اخلاق دانست و افزود: حضرت رسول اکرم ( صلوات ا.

علیه )  فرستاده شد تا فضیلت های اخلاقی را در بین جهانیان بسط و گسترش نماید.

وی با اشاره به ویژگی های یک مدیر موفق ، مهندس هدایت مدیر عامل سابق سازمان توان را نمونه ی یک مدیر جهادی و انقلابی عنوان کرد و یادآور شد: یکی از اثرات ارزشمند این مدیر انقلابی ، مهر و محبتی است که به واسطه ی این نوع مدیریت در بین کارکنان این سازمان شکل گرفته شده است.

وی توسعه نیروی انسانی در سازمان توان ، جانشین پروری و جذب و شناسایی نیروهای کارآمد را از دیگر آثار ارزشمند مدیریت موفق در این سازمان برشمرد و تصریح کرد : رشد و توسعه عملکرد سازمانی در حوزه تحقیقات ،  تنها بخش کوچکی از یک مسیر تحولی است که طی دهه اخیر با حضور یک مدیر جهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل جدید سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع منصوب شد

مدیرعامل جدید سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع منصوب شد