مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 08:102021-10-18سياسي

پرونده اختلاف 30 میلیارد ریالی در زنجان ختم به سازش شد


رییس مرکز توسعه حل اختلاف استان زنجان از صلح و سازش یک فقره پرونده اختلاف ملکی با تلاش اعضای شعبه 3 شورای حل اختلاف زنجان خبر داد.

- ایسنا/زنجان رییس مرکز توسعه حل اختلاف استان زنجان از صلح و سازش یک فقره پرونده اختلاف ملکی با تلاش اعضای شعبه 3 شورای حل اختلاف زنجان خبر داد.

محمدرضا احمدی در گفت وگو با ایسنا، از صلح و سازش یک فقره پرونده اختلاف ملکی با تلاش اعضای شعبه 3 شورای حل اختلاف زنجان خبر داد و اظهار کرد: پرونده اختلاف ملکی با موضوع الزام به تنظیم سند به مبلغ 30 میلیارد ریال در صلاحیت محاکم دادگستری زنجان بود که برای صلح و سازش به شورای حل اختلاف ارجاع و با تلاش اعضای شعبه 3 منجر به سازش شد.

وی افزود: شورای حل اختلاف استان به لحاظ برخورداری از معتمدان، ظرفیت بسیار خوبی برای سازش در پروندها حتی با رقم های بالا دارد و این امر ضمن تسریع در رسیدگی به پرونه ها، منجر به کاهش موجودی پرونده نیز می شود.

این مسئول ادامه داد: رسالت اصلی شورای حل اختلاف، ایجاد صلح و سازش در پرونده ها است و در این راستا استان زنجان اقدامات بسیار خوبی در سطح کشور در امر سازش در پرونده ها انجام داده و رتبه برتر را در این زمینه کسب کرده است.

رییس مرکز توسعه حل اختلاف استان زنجان با بیان اینکه واگذاری امور مردم به خود مردم مهم ترین دلیل موفقیت این شوراها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده اختلاف 30 میلیارد ریالی در زنجان ختم به سازش شد

پرونده اختلاف 30 میلیارد ریالی در زنجان ختم به سازش شد