مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 08:102021-10-18سياسي

سال تحصیلی در حوزه علمیه هامبورگ آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه هامبورگ در شامگاه دیروز 16 اکتبر 2021 (24 مهر ماه) با حضور علما و روحانیون منطقه، - مفتح گفت: پرورش کسانی که بتوانند عهده دار رسالتی اجتماعی در قلمرو دین باشند و بتوانند در کسوت عالم دین، نقش های اجتماعی مهمّی ایفا کنند هدف از تاسیس حوزه علمیه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه هامبورگ در شامگاه دیروز 16 اکتبر 2021 (24 مهر ماه) با حضور علما و روحانیون منطقه، اساتید ارجمند و طلاب حوزه علمیه هامبورگ، خیّرین و گروهی از مؤمنین شهر هامبورگ آلمان در مصلای حوزه علمیه هامبورگ برگزار شد.

در این مراسم که با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و قرائت زیارت آل یاسین آغاز شد، مدیر حوزه علمیه هامبورگ به خیرمقدم گویی و تشکر از حضّار پرداخته و گزارشی درباره حوزه علمیه هامبورگ ارائه کرد؛ وی در بخشی از این گزارش، شمار طلاب حوزه علمیه هامبورگ را که در سال تحصیلی جدید به تحصیل علوم دینی اشتغال خواهند یافت، بالغ بر 45 طلبه اعلام نمود که در سال تحصیلی جدید از محضر 19 تن از اساتید محترم در عناوین مختلف درسی بهره خواهند برد.

در بخش دوم سخنان خود، هدف از تأسیس و حیات علمی حوزه های علمیه، از جمله حوزه علمیه هامبورگ را، نه صرفاً تربیت عالمانی صال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال تحصیلی در حوزه علمیه هامبورگ آغاز شد

سال تحصیلی در حوزه علمیه هامبورگ آغاز شد