مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 08:052021-10-18پزشكي

پذیرش 106 بیمار کرونایی جدید در یزد/تاکنون 80 درصد مردم استان واکسینه شدند


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با بیان این که وضعیت این استان در بحث شیوع کرونا شکننده است، گفت: طی شبانه روز گذشته 100 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان پذیرش شدند.

- دکتر ابراهیم سلمانی در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به اهمیت افزایش سرعت واکسیناسیون در استان، اظهار کرد: شهروندان باید بدانند تزریق واکسن علاوه بر تأمین نسبی سلامت خود کاهش ابتلا به کویید 19 بین اقشار مختلف به ویژه کودکان و سالمندان را نیز به همراه دارد.

وی با بیان این که طی شبانه روز گذشته حدود 100 بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان پذیرش شدند، افزود: در حال حاضر بیش از 80 بیمار مشکوک به کرونا در بخش مراقبت های ویژه یزد بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در ادامه با بیان این که در حال حاضر، 397 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد بستری هستند، گفت: تا انجام واکسیناسیون حداکثری، استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمعات ضروری است.

61 درصد دانش آموزان در استان یزد واکسینه شدند  دکتر مسعود شریفی نیز با بیان این که تاکنون  بیش از 600 هزار نفر در استان یزد دوز اول واکسن را دریافت کردند، تصریح  کرد: از ابتدای شروع واکسیناسیون در استان، یک میلیون و 76 هزار و 257 دوز و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 106 بیمار کرونایی جدید در یزد/تاکنون 80 درصد مردم استان واکسینه شدند

پذیرش 106 بیمار کرونایی جدید در یزد/تاکنون 80 درصد مردم استان واکسینه شدند