مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 08:052021-10-18پزشكي

تعطیلی مدارس دیگر قابل قبول نیست/ والدین مراقبت های شخصی را به کودکان بیاموزند


استاندار کرمان با اشاره به اینکه تعطیلی مدارس دیگر قابل قبول نیست زیرا آسیب ها و تبعات بسیار بدی را دارد، گفت: دانشگاه های علوم پزشکی موظف هستند به صورت رندوم از مدارس بازدید کنند.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان با اشاره به اینکه تعطیلی مدارس دیگر قابل قبول نیست زیرا آسیب ها و تبعات بسیار بدی را دارد، گفت: دانشگاه های علوم پزشکی موظف هستند به صورت رندوم از مدارس بازدید کنند.

دکتر علی زینی وند امروز 26 مهرماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به رتبه های کسب شده توسط استان کرمان در جشنواره جوان خوارزمی اظهار کرد: باید این برند برای کرمان بماند و نیازمند پشتیبانی و حمایت همه دستگاه ها و همراهی و پشتیبانی دانشگاه هاست تا از امکانات و آزایشگاه های آنها استفاده شود.

وی افزود: در بحث بازگشایی مدارس، نباید پروتکل های تعریف شده در این حوزه از استانداردش پایین بیاید و در حاشیه شهر شهرداری کمک کند تا بخشی از نیازهای مدارس تامین شود به عنوان مثال در ضدعفونی کردن سطوح، تامین مواد موردنیاز و .

زینی وند تصریح کرد: از والدین خواهش می کنیم درحد امکان برای فرزندانشان تجهیزات موردنیاز از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده را برای زمان حضور در مدرسه تامین کنند و در این زمینه به همیاری والدین را نیاز داریم تا مدرسه امکان بیشتری برای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مدارس دیگر قابل قبول نیست/ والدین مراقبت های شخصی را به کودکان بیاموزند

تعطیلی مدارس دیگر قابل قبول نیست/ والدین مراقبت های شخصی را به کودکان بیاموزند