مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 07:352021-10-18پزشكي

طغیان مجدد کرونا در برخی استان ها


استاد اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و رییس سابق تیم واکنش سریع کووید، با ابراز نگرانی از انحلال تیم واکنش سریع کووید و همچنین برخی طغیان های مجدد بیماری در برخی استان ها، - عکس آرشیوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، دکتر حمید سوری با اشاره به اینکه شرایط کرونا در کشور تاحدودی نگران کننده است، گفت: برخی طغیان ها در برخی استان ها رخ داده است و رعایت پروتکل ها کاهش یافته است و این درحالیست که طی دو تا سه هفته گذشته مسافرت های درون مرزی و برون مرزی زیادی شکل گرفته است و علی رغم اینکه بر بحث واکسیناسیون مانور داده می شود و شاهد افزایش تیراژ واکسیناسیون هستیم، ولی هنوز زود است که بخواهیم درباره شرایط عادی اپیدمی صحبت کنیم یا فکر کنیم می توان جشن پایان اپیدمی گرفت.

وی افزود: تصور اتمام کرونا سبب می شود جامعه دچار غفلت تکراری شده و به همین علت است که تعداد پیک های زیادی را تجربه کردیم.

این اپیدمیولوژیست درباره علت قرمز بودن شهرستان های نوار غربی کشور، اظهار کرد: رنگ شهرها بر اساس میزان بیمار بستری ذکر می شود و نه بر اساس شاخص های دیگر تعیین خطر؛ در اپیدمی ها خطر تابع تعداد موارد بستری نیست، بلکه تابع متغیرهای دیگری هم هست که متاسفانه در رنگ بندی شهرهای کشور لحاظ نمی شود؛ بنابراین خیلی نمی توان رنگ بندی شهرها ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طغیان مجدد کرونا در برخی استان ها

طغیان مجدد کرونا در برخی استان ها