مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 07:202021-10-18اقتصادي

قیمت گوشت در فروشگاه های کشتارگاه تبریز تعدیل شد


در راستای تنظیم بازار گوشت شهر و طبق توافقی که با پیمانکاران در فروشگاه های کشتارگاه انجام شده است، مقرر شد تا قیمت ها در فروشگاه های کشتارگاه تبریز تعدیل شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل کشتارگاه تبریز گفت: در راستای تنظیم بازار گوشت شهر و طبق توافقی که با پیمانکاران در فروشگاه های کشتارگاه انجام شده است، مقرر شد تا قیمت ها در فروشگاه های کشتارگاه تبریز تعدیل شود.

کریم قدرتی با اشاره به راه اندازی دو فروشگاه این سازمان به صورت پایلوت در منطقه گلشهر و داخل سازمان برای تنظیم بازار اظهار کرد: در این فروشگاه ها گوشت کشتار شده با همکاری بخش خصوصی به قیمت مناسب توزیع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی نرخ جدید فروش گوشت شناسنامه دار نر کشتار روز را در فروشگاه های کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز به شرح زیر اعلام کرد: - گوشت شناسنامه دار نیم شقه گوسفند نر بره کشتار روز و مخلوط با دمبه به قیمت کیلویی 115 هزار تومان - گوشت شناسنامه دار گوسفند نر بره کشتار روز بدون دمبه به قیمت کیلویی125 هزار تومان - گوشت شناسنامه دار ران گوسفند نر بره به قیمت کیلویی 130 هزار - گوشت شناسنامه دار گوساله نر جوان کشتار روزمخلوط بدون استخوان به قیمت کیلویی140 هزار تومان - گوشت شناسنامه دار گوساله نر جوان کشتار روزخالص بدون اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت گوشت در فروشگاه های کشتارگاه تبریز تعدیل شد

قیمت گوشت در فروشگاه های کشتارگاه تبریز تعدیل شد