مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 07:202021-10-18سياسي

اعتراض نخلداران ماهشهری به درجه بندی کیفیت خرما


دبیر نظام صنفی کشاورزی ماهشهر گفت: بنده به عنوان نماینده کشاورزان بندر ماهشهر نسبت به نمونه گیری و درجه بندی های خرمای ماهشهر اعتراض خود را اعلام می کنم و از مسئولین ذی صلاح انتظار رسیدگی هرچه زودتر در خصوص تجدید نظر در بحث نحوه درجه بندی اعلام شده را .

- ایسنا/خوزستان دبیر نظام صنفی کشاورزی ماهشهر گفت: بنده به عنوان نماینده کشاورزان بندر ماهشهر نسبت به نمونه گیری و درجه بندی های خرمای ماهشهر اعتراض خود را اعلام می کنم و از مسئولین ذی صلاح انتظار رسیدگی هرچه زودتر در خصوص تجدید نظر در بحث نحوه درجه بندی اعلام شده را دارم تا دغدغه نخلداران ماهشهری رفع شود.

حامد یوسفی در گفت وگو با ایسنا در خصوص گلایه نخلداران ماهشهری از نحوه درجه بندی کیفیت محصول خود، اظهار کرد: با توجه به دستور وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر الزام تعاونی های روستایی خوزستان به خرید تضمینی خرما، انگیزه و شوق مضاعفی در میان نخلداران ماهشهری ایجاد شد اما متاسفانه پس از چند روز این اشتیاق و انگیزه به بی میلی و سپس به اعتراض و عدم تمایل به فروش خرما به اداره تعاون روستایی شهرستان تبدیل شد.

وی با اشاره به اینکه نخلداران از فروش و تحویل خرمای خود به تعاون روستایی گله مند هستند، افزود: در سال های گذشته خرمای استعمران شهرستان بندر ماهشهر از نظر حجم و کیفیت در بالات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض نخلداران ماهشهری به درجه بندی کیفیت خرما

اعتراض نخلداران ماهشهری به درجه بندی کیفیت خرما