مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-18دانش

توانایی فکری و تاب آوری دانشجو؛ شرط لازم برای پذیرش در مقطع دکتری


نتایج تحقیق ارزیابی سطوح مزمن استرس داوطلبان دکتری نشان داد که چهار نفر از هر 10 دانشجوی دکتری در انگلستان، در معرض خطر بالای خودکشی قرار دارند و تنهایی و ناامنی فکری به عنوان دلایل اصلی افزایش خطر خودکشی در بین محققان دکتری مطرح شده است.

- توانایی فکری و تاب آوری دانشجو؛ شرط لازم برای پذیرش در مقطع دکتری ایسنا/خراسان رضوی نتایج تحقیق ارزیابی سطوح مزمن استرس داوطلبان دکتری نشان داد که چهار نفر از هر 10 دانشجوی دکتری در انگلستان، در معرض خطر بالای خودکشی قرار دارند و تنهایی و ناامنی فکری به عنوان دلایل اصلی افزایش خطر خودکشی در بین محققان دکتری مطرح شده است.

به نقل از تایمزهایر اجوکیشن، محققان این تحقیق با توجه به افزایش نگرانی درباره وضعیت 110 هزار محقق تحصیلات تکمیلی در انگلستان به دنبال شیوع بیماری همه گیر کووید- 19 که باعث اختلال در تحقیقات و بازار کار محققان شده است، از حدود 1263 شرکت کننده به طور مستقیم درباره خودکشی سوالاتی پرسیدند.

به دلیل این بحران، مرکز تحقیقات و نوآوری انگلستان، در ماه آینده سیاست جدیدی برای دانشجویان تحقیقاتی در مقطع کارشناسی ارشد اعلام خواهد کرد که شامل برنامه هایی برای بررسی وضعیت اشتغال، سطح کمک هزینه و دوره های تامین هزینه دکتری است، البته دانشگاه های انگلیس امسال 30 میلیون پوند اضافی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانایی فکری و تاب آوری دانشجو؛ شرط لازم برای پذیرش در مقطع دکتری

توانایی فکری و تاب آوری دانشجو؛ شرط لازم برای پذیرش در مقطع دکتری