مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-18پزشكي

کرونا ریه ورزش را صد درصد درگیر کرده است


کرونا یا بهتر بنویسیم ویروس کووید19 قریب به دو سال است همه جامعه را درگیر خودش کرده، ورزش نیز یکی از حوزه‎هایی است که بیشترین آسیب را از این بیماری داشته است.

- خبرگزاری فارس ـ همدان، مجتبی دی آبادی؛ هفته تربیت بدنی امسال در حالی شروع شد که بیماری کرونا برای دومین سال متوالی رمقی برای ورزش و فعالان این حوزه نگذاشته است و سایه سنگین آن بر این فعالیت ها کاملا احساس می شود.

پس از شروع پاندمی کرونا، تمام حوزه های جامعه درگیر شدند و در این میان حوزه ورزش یکی از پرآسیب ترین حوزه‎ها بود و سایه شوم آن حسابی آسمان ورزش را تیره و تار کرد.

پس از شیوع ویروس کرونا، ورزش برای مدتی به محاق رفت تا اینکه با برنامه ریزی های صورت گرفته برخی رشته ها که ورزشکاران در آن تماس کمتری با هم داشتند با رعایت پروتکل های بهداشتی توانستند هر زمانی که وضعیت کشور قرمز می‎شد در اولین اقدام تمام فعالیت‎های ورزشی ممنوع و ورزشگاه ها تعطیل می شدند و به قول حرف های عامیانه، این شل کن و سفت کن‎ها نگذاشت ورزش جان بگیرد، اما جالب زمانی است که رشته‎های آبی همه تعطیل شده اند و استخرهای شنا نیز به تبع آن 20 ماه است که خالی از آب شده و کسی پایش به استخر باز نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا ریه ورزش را صد درصد درگیر کرده است

کرونا ریه ورزش را صد درصد درگیر کرده است