مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-18پزشكي

مهلت ثبت نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت امروز به پایان می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مفدا، بر اساس آیین نامه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، حداکثر 5 درصد سهمیه پذیرش مقاطع تحصیلی دانشگاه های علوم پزشکی (به جز مقطع دکترای تخصصی) برای نقل و انتقال این گروه از دانشجویان .

- مهلت تمدید شده برای ثبت نام برای نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت امروز، 26 مهر پایان می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مفدا، بر اساس آیین نامه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، حداکثر 5 درصد سهمیه پذیرش مقاطع تحصیلی دانشگاه های علوم پزشکی (به جز مقطع دکترای تخصصی) برای نقل و انتقال این گروه از دانشجویان در شروع هر سال تحصیلی اختصاص می یابد.

تسهیلات موضوع این آیین نامه صرفا برای همسر و فرزندان شاهد، جانبازان بالای 50 درصد، همسر و فرزندان آنان، آزادگان، همسر و فرزند آنان و جانبازان 25 تا 49 درصد و همسر و فرزندان آنان می باشد.

زمان ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی در نیم سال اول سال تحصیلی جدید، از اول تا دهم شهریور تعیین شده بود که به دلیل تقاضای برخی از دانشجویان شاهد و ایثارگر که تاکنون موفق به ثبت نام برای نقل و انتقالات دانشجویی نشده اند، تا آخر وقت امروز 26 مهرماه تمدید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت امروز به پایان می رسد

مهلت ثبت نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت امروز به پایان می رسد