مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 06:452021-10-18پزشكي

با این 4 ویژگی سلامت روان دارید/ خودکشی در ایلام دردی مزمن و نیازمند جراحی بزرگ


استاد یار دانشگاه علوم پزشکی ایلام و رییس مرکز آسیب های روانی و اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: چهار شاخصه سلامت روان داشتن حس سازگاری با شرایط خوب و بد زندگی، - ایسنا/ایلام استاد یار دانشگاه علوم پزشکی ایلام و رییس مرکز آسیب های روانی و اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: چهار شاخصه سلامت روان داشتن حس سازگاری با شرایط خوب و بد زندگی،عملکرد مناسب در حیطه های مختلف شغلی،اجتماعی و خانوادگی،احترام و پذیرش دیگران و داشتن حس امیدواری و تلاش برای حل مشکلات است.

دکتر فتح الله محمدیان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سازمان جهانی بهداشت سلامت را، به زیستن و خوب زیستن تعریف می کند و چهار جنبه سلامت جسمانی،روانشناختی،اجتماعی و معنوی برای آن تعریف کرده و اگر شخصی در این چهار جنبه وضعیت خوبی داشته باشد می توان گفت فرد سالمی است.

وی با اشاره به اهمیت سلامت روان و تاثیر آن بر سلامت جسم ، گفت:بعضی از مولفه های روانشناختی می توانند سلامت جسمانی را تحت تاثیر قرار دهند برای مثال فشار روانی، تورم و بالابودن شاخص های فلاکت علاوه بر سلامت روان بر سلامت جسم افراد نیز تاثیر می گذارند.

محمدیان تصریح کرد: چهار شاخصه سلامت روان داشتن حس سازگاری با شرایط خوب و بد زندگی،عملکرد مناسب در حیطه های مختلف شغلی،اجتماعی و خانوادگی،احترام و پذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با این 4 ویژگی سلامت روان دارید/ خودکشی در ایلام دردی مزمن و نیازمند جراحی بزرگ

با این 4 ویژگی سلامت روان دارید/ خودکشی در ایلام دردی مزمن و نیازمند جراحی بزرگ