مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 05:302021-10-18دانش

جزییات ثبت نام بورسیه های بلاتکلیف/شرط سن و معدل برای ثبت نام


رییس هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت:بورسیه ها تا آخر مهرماه برای ثبت نام در فراخوان بورسیه های بلاتکلیف فرصت دارند، افرادی که معدل آنها کم تر از 14 باشد نمی توانند ثبت نام کنند.

- محمد علی کی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فراخوان بورسیه ها و متقاضیان بلاتکلیف گفت: هر ساله آذرماه فراخوان بورسیه ها و متقاضیان بلاتکلیف ارائه می شد اما امسال به دلیل اینکه تاریخ فراخوان جذب اعضای هیأت علمی به آبان و اردیبهشت ماه تغییر پیدا کرد، فراخوان بورسیه های بلاتکلیف هم به مهرماه انتقال یافت.

وی ادامه داد: این فراخوان مربوط به بورسیه هایی است که توسط دانشگاه ها و پژوهشگاه ها بورسیه شده و باید جذب می شدند که جذب نشده و بلاتکلیف هستند، ابتدا این افراد در فراخوان هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی ثبت نام می کنند و بر اساس شرایطی که اعلام شده، هر مؤسسه و دانشگاه فردی را که بورسیه کرده باید جذب کند در صورت عدم جذب، دانشگاه و مؤسسه مذکور تا پنج سال نمی تواند در آن رشته فردی را جذب کند.

رییس هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: بورسیه ها در فراخوان ثبت نام می کنند و بر اساس ثبت نامی که صورت می گیرد مرکز جذب هیأت عالی شورای عالی انقلاب فرهنگی موضوع را از دانشگاه و پژوهشگاه ها پیگیری می کند، اگر فرد دیگری به جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ثبت نام بورسیه های بلاتکلیف/شرط سن و معدل برای ثبت نام

جزییات ثبت نام بورسیه های بلاتکلیف/شرط سن و معدل برای ثبت نام