مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 05:252021-10-18دانش

دوره آموزش زبان برنامه نویسی و داده کاوی با جولیا


تیم مهندسی کورپی با همکاری انجمن های علمی فیزیک و مهندسی عمران دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، دوره «دوره زبان برنامه نویسی و داده کاوی با جولیا» را برگزار می کند.

- تیم مهندسی کورپی با همکاری انجمن های علمی فیزیک و مهندسی عمران دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، دوره دوره زبان برنامه نویسی و داده کاوی با جولیا را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، یکی از مشکلاتی که برنامه نویسان با آن روبرو هستند، مشکل دو زبانی است.

(Two Language Problem) یعنی زبان های سطح بالا که برای نوشتن برنامه اولیه استفاده می شود آنقدر در محاسبات با حجم بالا، کند عمل می کنند که لازم است برای فضای واقعی از یکی از زبان های نزدیک به زبان ماشین استفاده کرد.

در واقع جولیا علاوه بر اینکه امکانات یک زبان برنامه نویسی سطح بالا را در اختیار کاربر قرار می دهد آنقدر سریع است که نیازی به نوشتن مجدد برنامه در زبان هایی مانند C نیست.

امروزه با توجه به گسترش کاربردهای علوم داده در حوزه های گوناگون و اهمیت وجود یک زبان برنامه نویسی با ویژگی ساده بودن در کنار سریع بودن امری ضروری است.

زبان جولیا یک زبان جدید است که بر پایه زبان C بوجود آمده که همانند زبان پایتون برنامه نویسی با آن ساده است اما برخلاف زبان پایتون عملکرد این زبان به شدت سریع تر می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزش زبان برنامه نویسی و داده کاوی با جولیا

دوره آموزش زبان برنامه نویسی و داده کاوی با جولیا