مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 05:152021-10-18پزشكي

نارضایتی ها از ویزیت جمعی پزشکان/ به پزشکان متخلف تذکر و اخطار داده می شود


دادستان کرمانشاه با اشاره به نارضایتی عمده مردم از ویزیت های جمعی و همزمان برخی از پزشکان، گفت: این نوع ویزیت به صراحت نقض اخلاق پزشکی و منشور حقوق بیمار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهرام کرمی در نشستی با مسؤولین سازمان نظام پزشکی کرمانشاه، با اشاره به نارضایتی عمده مردم از ویزیت های جمعی و همزمان برخی از پزشکان، اظهار داشت: این نوع ویزیت به صراحت نقض اخلاق پزشکی و منشور حقوق بیمار است.

وی افزود: متاسفانه علاوه بر مطب برخی از پزشکان این امر در بیمارستان های آموزشی و درمانگاه های دولتی هم رواج دارد که علاوه بر کاهش دقت در تشخیص و درمان بیماری بیماران، حریم شخصی آن ها را نیز در دسترس دیگران قرار می دهد.

دادستان کرمانشاه ادامه داد: در این راستا سازمان نظام پزشکی استان این موضوع را شد و گفت: به منظور حفظ حریم خصوصی و رعایت شأن جامعه پزشکی و کاهش اطاله دادرسی، مقرر شده به تمامی پزشکان در سطح استان ابلاغ شود که در سامانه ثنا (ثبت نام ابلاغ الکترونیکی قضایی) ثبت نام کنند تا در صورت لزوم حضور در مراجع قضایی، ابلاغیه ها از طریق پیامک به آن ها اطلاع رسانی شود.

کرمی تاکید کرد: به منظور پیشگیری از اطاله دادرسی و جلوگیری از تأخیر در رسیدگی به تخلفات صنفی و حرفه ای شاغلان حرف پزشکی، مقرر شد در صورت حضور پزشکان در خارج از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی ها از ویزیت جمعی پزشکان/ به پزشکان متخلف تذکر و اخطار داده می شود

نارضایتی ها از ویزیت جمعی پزشکان/ به پزشکان متخلف تذکر و اخطار داده می شود