مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 04:452021-10-18اقتصادي

1760 واحد تولیدی در شهرک های صنعتی استان سمنان مستقر است


استاندار سمنان با بیان اینکه شهرک های صنعتی این استان دارای یک هزار و 760 واحد تولیدی صنعتی است، گفت: توسعه سرمایه گذاری صنعتی در کنار حفظ وضعیت موجود اولویت استان است.

- ، با بیان اینکه استان سمنان دارای یک هزار و 760 واحد تولیدی صنعتی در درون شهرک های صنعتی است، بیان کرد: استانداری در قبال تولید و توسعه استان چند اولویت دارد که یکی از آنها حفظ وضعیت موجود در زمینه اشتغال و تولید صنعتی است.

وی با بیان اینکه این استان در زمینه قطعه سازی، داروی دامی، اتوبوس و مینی بوس، بسیاری صنایع فرآوری و… سرآمد کشور است و لذا تقویت واحدهای موجود دومین رویکرد و یا اولویت استانداری است، بیان کرد: ایجاد سرمایه گذاری به خصوص با نگاه ویژه به شهرک های صنعتی و نواحی صنعتی از جمله دیگر اولویت های استانداری است.

استاندار سمنان با بیان اینکه این استان دارای 19 شهرک صنعتی است که هرکدامشان می توانند قطب جذب کننده سرمایه گذار باشند، گفت: تلاش مسئولان شهرستانی و ذی ربط در این رابطه بسیار دارای اهمیت است.

هاشمی با بیان اینکه در کنار صنعت نگاه ویژه ای نیز به گردشگری داریم، گفت: این استان از استعدادهای زیادی در زمینه گردشگری بهره مند است که برای مثال می توان به وجود 30 منطقه گردشگری در این استان نام برد که هر کدامشان می توانند یک جاذبه زیبا و دیدنی برای گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1760 واحد تولیدی در شهرک های صنعتی استان سمنان مستقر است

1760 واحد تولیدی در شهرک های صنعتی استان سمنان مستقر است