مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 04:302021-10-18اقتصادي

انتظار 7 ساله ایرانی ها برای اعزام به عمره


بسیاری از مردم ایران که واکسن سینوفارم را تزریق کرده اند عملاً اجازه ورود به عربستان را پیدا نمی کنند، مگر اینکه دز سوم واکسیناسیون را با چهار واکسن اعلام شده تزریق کنند.

- پنج میلیون و 800 هزار ایرانی پشت نوبت اعزام به عمره مفرده هستند.

برقراری روابط دیپلماتیک بین ایران و عربستان خبر خوبی برای این افراد است اما به نظر می رسد با توجه به شرایط موجود باید منتظر افزایش قیمت سفر عمره نیز باشند.

خبرگزاری ایکنا گزارشی را به قلم زهرا ایرجی منتشر کرد و نوشت: دو جمله نشست های سازنده و گفت وگوهای مثبت در ادبیات دولتمردان ایران و عربستان برای مردم دو کشور یک نتیجه بسیار ملموس خواهد داشت که ازسرگیری عمره برای مردم ایران و امکان سفر شیعیان عربستان به شهرهای مذهبی ایران است.

از سرگیری عمره پس از تقریباً هفت سال(از فروردین ماه سال 94 تاکنون) به معنای امیدواری پنج میلیون و 800 هزار پشت نوبتی عمره مفرده ایرانی برای سفر به سرزمین وحی است.

طی سال های متمادی مردم ایران جزو بیشترین متقاضیان سفر به عمره در میان کشورهای اسلامی بودند به نحوی که در برخی از سال ها 600 تا 800 هزار ایرانی در سال عمره مفرده به جا می آوردند.

اما علی رغم تأکید کلامی مسئولان دو کشور مبنی بر اینکه عمره و حج نباید سیاسی شده و تحت تأثیر مسائل سیاسی بین دو کشور قرار گیرد، مسئله حج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار 7 ساله ایرانی ها برای اعزام به عمره

انتظار 7 ساله ایرانی ها برای اعزام به عمره