مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 22:552021-10-17اقتصادي

آمبولانس های قدیمی اورژانس نوسازی می شود


رییس سازمان اورژانس کشور از برنامه ریزی برای خرید آمبولانس های جدید، افزایش آمبولانس های تیپC و نوسازی آمبولانس های قدیمی این سازمان خبر داد.

- رییس سازمان اورژانس کشور از برنامه ریزی برای خرید آمبولانس های جدید، افزایش آمبولانس های تیپC و نوسازی آمبولانس های قدیمی این سازمان خبر داد.

جعفر میعادفر در گفت و گو با ایسنا، درباره کمبود آمبولانس در مجموعه اورژانس کشور و راهکارها برای حل این مشکل اظهارکرد: بعد از نیروی انسانی مهم ترین حوزه کاری ما ناوگان آمبولانسی ماست و در واقع اگر هر کدام از این دو بخش، یعنی نیروی انسانی و ناوگان آمبولانسی مختل شود، کار دیگری هم مختل می شود.

وی با بیان اینکه بالای 95 درصد از ناوگان آمبولانسی اورژانس کشور در حوزه فوریت های پزشکی از نوع تیپ B است، گفت: یک درصد محدودی از آمبولانس ها هم از نوع تیپC است که ما برای افزایش این آمبولانس ها برنامه ریزی کرده ایم.

رییس سازمان اورژانس کشور درباره تفاوت آمبولانس های تیپB و تیپ C گفت: هر دو آمبولانس استاندارد هستند و شرایط لازم را دارند.

اما آمبولانس های تیپC دارای خدمات ویژه تری است و معمولا برای انتقال بیماران یا مجروحان بدحال به مراکز تخصصی تر درمان از آنها استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمبولانس های قدیمی اورژانس نوسازی می شود

آمبولانس های قدیمی اورژانس نوسازی می شود