مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 22:002021-10-17اقتصادي

ونتیلاتور کم تهاجم ایرانی وارد بازار شد/انتظار 10 ماهه برای دریافت تاییدیه


گروهی از محققان یکی از شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری پردیس بعد از چندین سال واردات تجهیزات پزشکی، اقدام به توسعه فناوری های این حوزه کردند و قبل از شیوع پاندمی کرونا موفق به طراحی، - گروهی از محققان یکی از شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری پردیس بعد از چندین سال واردات تجهیزات پزشکی، اقدام به توسعه فناوری های این حوزه کردند و قبل از شیوع پاندمی کرونا موفق به طراحی، بومی سازی و تولید دستگاه های کمک تنفسی کم تهاجمهی شدند.

مشکات نعمتی مدیر عامل این شرکت فناور در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه این شرکت از سال 92 فعالیت خود را در زمینه واردات تجهیزات پزشکی آغاز کرده است، اظهار کرد: از اواخر سال 96 نسبت به طراحی و توسعه بر روی محصولات مختلف در این حوزه اقدام کردیم.

وی تولید محصول کمک تنفسی را از جمله محصولات این شرکت نام برد و اظهار کرد: این دستگاه در اواخر سال 1398 آماده عرضه شد و اطلاعات مربوط به این دستگاه را برای دریافت تاییدیه ها، به اداره کل تجهیزات پزشکی ارائه کردیم که این مساله همزمان با شروع پاندمی کرونا شد.

نعمتی با بیان اینکه این دستگاه که با نام بای پپ تولید شده بود به مدت 10 ماه در پروسه ارزیابی قرار داشت، ادامه داد: مجوز تولید این محصول را در اواخر بهمن ماه سال 1399 دریافت کردیم و بعد از راه اندازی خط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ونتیلاتور کم تهاجم ایرانی وارد بازار شد/انتظار 10 ماهه برای دریافت تاییدیه

ونتیلاتور کم تهاجم ایرانی وارد بازار شد/انتظار 10 ماهه برای دریافت تاییدیه