مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 21:152021-10-17ورزشي

اما و اگرهای اهدای پاداش قهرمانان کشتی در مراسم تجلیل


حسن رنگرز در پاسخ به اینکه آیا در مراسم تجلیل از قهرمانان، کشتی گیران پاداش دریافت کرده آمد یا خیر؛ عنوان کرد: سه سکه معادل 30 میلیون تومان به حساب هیأت کشتی مازندران واریز شد و قرار است هیأت کشتی این مبالغ را برای ورزشکاران واریز کند.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی بعد از قهرمانی کشتی گیران مازندرانی در مسابقات جهانی کشتی، همه خواستار تشویق ویژه قهرمانان شدند.

از بحث پاداش نقدی تا بحث استخدام آنها مطرح شد.

اما شب گذشته طی مراسمی در هتل میزبان بابلسر از قهرمانان تجلیل به عمل آمد و قرار شد در این مراسم پاداش قهرمانان به آنها تقدیم شود.

سیدحمید سجادی وزیر ورزش وجوانان در مراسم تجلیل از افتخارآفرینان مازندرانی مسابقات کشتی قهرمانی جهان نیز در بابلسر حضور داشت؛ در این مراسم از حسن یزدانی، حسین زارع، محمدهادی ساروی، علی اکبر یوسفی،کامران قاسم پور، محمد یزدانی، محمد نخودی و مجتبی گلیج تجلیل شد.

  اما پرداخت نشدن پاداش وعده داده شده و یا مسدود بودن کارت هدیه ها روی دیگر سکه تجلیل از قهرمانان بود برای همین موضوع با قهرمانان کشتی و مسولان مربوطه به گفت وگو پرداختیم و پیگیر این موضوع شدیم.

قرار بود سکه بدهند شهرام جعفری نایب رییس هیأت کشتی استان مازندران در خصوص حواشی ایجاد شده در بحث پاداش قهرمانان کشتی ضمن تمجید از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اما و اگرهای اهدای پاداش قهرمانان کشتی در مراسم تجلیل

اما و اگرهای اهدای پاداش قهرمانان کشتی در مراسم تجلیل