مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 21:052021-10-17سياسي

احیای سفرهای زمینی خارجی با پروتکل های جدید


مدیرکل ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: با توجه به سرعت گرفتن واکسیناسیون در کشور درصدد تدوین پروتکل های جدیدی توسط ستاد ملی مقابله با کرونا برای احیای سفرهای مرزی و گردشگری از طریق مرزهای زمینی هستیم.

- مدیرکل ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: با توجه به سرعت گرفتن واکسیناسیون در کشور درصدد تدوین پروتکل های جدیدی توسط ستاد ملی مقابله با کرونا برای احیای سفرهای مرزی و گردشگری از طریق مرزهای زمینی هستیم.

جواد هدایتی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: درمورد ورود گردشگر و مسافر از مرزهای زمینی اخیرا ستاد ملی مقابله با کرونا مصوباتی داشته و قرار شده پروتکل هایی با محوریت پیشنهاد فنی و کارشناسی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدوین و تصویب و به وزارت امور خارجه ابلاغ شود تا با توجه به واکسیناسیون صورت گرفته در ایران و سایر کشورهای دنیا، ترددها و سفرهای زمینی با تسهیلاتی رو به رو شده و برای افراد واکسینه شده به حالت عادی برگردد.

وی با بیان اینکه باید از فرصت های گردشگری ایران استفاده شود، افزود: از آنجا که در دوران شیوع کرونا پذیرش گردشگر و مسافر از مرزهای زمینی نداشتیم و ترددهای مرزی محدود به دیپلمات ها و برخی گروه های خاص بود، بسیاری از ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای سفرهای زمینی خارجی با پروتکل های جدید

احیای سفرهای زمینی خارجی با پروتکل های جدید