مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 20:202021-10-17سياسي

زائران امام رضا(ع) از آستان قدس چه انتظاراتی دارند؟


رییس واحد افکار سنجی آستان قدس رضوی گفت: طبق نظرسنجی های واحد افکارسنجی آستان قدس رضوی مردم از مجموعه آستان قدس رضوی انتظاراتی دارند که همواره این مجموعه تلاش کرده اقداماتی را در راستای برآورده کردن این انتظارات انجام دهد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس واحد افکار سنجی آستان قدس رضوی گفت: طبق نظرسنجی های واحد افکارسنجی آستان قدس رضوی مردم از مجموعه آستان قدس رضوی انتظاراتی دارند که همواره این مجموعه تلاش کرده اقداماتی را در راستای برآورده کردن این انتظارات انجام دهد.

مهدی محتشمی پور در اولین نشست از سلسله نشست ها با عنوان زیرساخت های فرهنگی اجتماعی توسعه گردشگری که به صورت مجازی برگزار شد، در خصوص تطابق های سیاست آستان قدس با نیازها و انتظارات زائران اظهار کرد: در مجموعه آستان قدس رضوی واحدی به نام واحد افکارسنجی وجود دارد که در این مجموعه اقداماتی از جمله برگزاری نظرسنجی های مختلف، برپایی نشست های مختلف تخصصی با موضوعات زائرمحور و همچنین بررسی انتقادات و پیشنهادات مردم انجام می شود.

وی عنوان کرد: در حقیقت ما برای اینکه بتوانیم نظرات مردمی را به شیوه بهتری تحلیل کنیم، علاوه بر پژوهش های کمی به سمت انجام پژوهش های کیفی نیز حرکت کرده ایم و در این راستا سعی داشته ایم نشست های مختلفی با مخاطبان و کارکنان مجموعه آستان قدس ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران امام رضا(ع) از آستان قدس چه انتظاراتی دارند؟

زائران امام رضا(ع) از آستان قدس چه انتظاراتی دارند؟