مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 20:202021-10-17اقتصادي

توقف حکم خلع ید پرونده سرمایه گذار فرودگاه قم


در حالی که این طرح جزو پرونده های مفاسد اقتصادی بود با تلاش های مستمر توانستیم، حکم خلع ید سرمایه گذار را متوقف نماییم و این پرونده از مفاسد اقتصادی خارج شود.

- استاندار قم با اشاره به روند پیگیری پرونده طرح فرودگاه قم گفت: در حالی که این طرح جزو پرونده های مفاسد اقتصادی بود با تلاش های مستمر توانستیم، حکم خلع ید سرمایه گذار را متوقف نماییم و این پرونده از مفاسد اقتصادی خارج شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در حاشیه آیین تجلیل از خیران گردشگری قم با اشاره به پیگیری های انجام شده برای حل و فصل پرونده پر فراز و نشیب و حساس فرودگاه قم اظهار داشت: پرونده فرودگاه را در فضایی آرام و به دور از هیاهو پیگیری کردیم، هرچند سهامداران این طرح نیز خویشتن داری کردند و در حالی که این طرح جز پرونده های مفاسد اقتصادی نیز بود با تلاش های مستمر توانستیم، حکم خلع ید سرمایه گذار را متوقف نماییم و این پرونده از مفاسد اقتصادی خارج شود.

وی افزود: بر سر پرونده فرودگاه قم موانع بسیاری بود که با پیگیری مستمر و بهره گیری از تمامی ظرفیت ها به ویژه علما و مراجع تقلید، نمایندگان و مقام های ملی موفقیت های چشمگیری به دست آمده است.

استاندار قم با بیان اینکه در جلسه گذشته شورای معاونین بر اعطای موافقت اصولی برای پرونده فرودگاه تاکید کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف حکم خلع ید پرونده سرمایه گذار فرودگاه قم

توقف حکم خلع ید پرونده سرمایه گذار فرودگاه قم