مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 20:202021-10-17پزشكي

فوتی های کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به 969 نفر رسید


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی 24 ساعت گذشته 2 بیمار مبتلا به کرونا در استان جان باختند و مجموع قربانیان این بیماری در استان کهگیلویه و بویراحمد به 969 نفر رسید.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی 24 ساعت گذشته 2 بیمار مبتلا به کرونا در استان جان باختند و مجموع قربانیان این بیماری در استان کهگیلویه و بویراحمد به 969 نفر رسید.

دکتر پرویز یزدان پناه افزود: هم اکنون 230 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که 97 نفر از این بیماران مبتلای قطعی و 15 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اظهار کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد 75 هزار و 78 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: از 287 نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی در شهرهای یاسوج و دهدشت حدود 40 درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، دنا و چرام بود.

یزدان پناه تصریح کرد: همچنین از 338 نمونه رپید تست 19 درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و چرام بوده است.

وی از احتمال شیوع پیک ششم کرونا در نیمه اول آبانماه در استان خبر داد و عنوان کرد: پیک جدید بیماری کرونا در برخی مناطق کهگیلویه و بوید احمد به دلیل سیر ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتی های کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به 969 نفر رسید

فوتی های کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به 969 نفر رسید