مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 19:402021-10-17سياسي

لایحه موافقتنامه بین دولت ایران و بلاروس به مجلس تقدیم شد


معاون امور مجلس رییس جمهوری از تقدیم لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری بلاروس در زمینه همکاری های امنیتی به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

- معاون امور مجلس رییس جمهوری از تقدیم لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری بلاروس در زمینه همکاری های امنیتی به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد حسینی درباره ضرورت تقدیم لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری بلاروس در زمینه همکاری های امنیتی، اظهار کرد: با توجه به روابط دوستانه بین دو کشور ایران و بلاروس و اهمیت رعایت مسایل امنیتی و لزوم برقراری همکاری های امنیتی متقابل و نقش موثر دو کشور در تحکیم امنیت این موافقتنامه تنظیم شده است.

معاون امور مجلس رییس جمهوری ادامه داد: هدف از این موافقتنامه، کاهش آسیب پذیری کشورها درباره جرایم سازمان یافته فراملی و خدشه دار کردن نظم و امنیت عمومی و جان و رفاه شهروندان به واسطه ارتکاب جرایم یاد شده و به منظور توسعه و ارتقای سطح مناسبات بین دو دولت است که جهت تصویب نهایی لایحه تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است.

حسینی یادآور شد: با تصویب موافقتنامه فوق، دو دولت ایران و بلاروس در مبارزه با تهیه، تولید، توزیع، انباشت و حمل و مصرف غیرقانونی مواد مخدر و داروهای روا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه موافقتنامه بین دولت ایران و بلاروس به مجلس تقدیم شد

لایحه موافقتنامه بین دولت ایران و بلاروس به مجلس تقدیم شد