مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 19:102021-10-17سياسي

استاندار جدید آذربایجان شرقی روحیه مردمی و جهادی دارد


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: استاندار جدید آذربایجان شرقی روحیه مردمی و جهادی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم با صدور پیامی درخصوص انتخاب استاندار آذربایجان شرقی گفت: سردار سرافراز اسلام جناب آقای عابدین خرّم با سلام و تحیات؛ انتخاب شایسته حضرتعالی به سمت استاندار آذربایجان شرقی در دولت سیزدهم که بیانگر تعهد و روحیه مردمی و خدمتگزاری جنابعالی در صحنه های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: بی تردید سوابق انقلابی، تجارب ارزنده و سوابق درخشان مدیریتی شما گامی ارزشمند برای رسیدن به اهداف جهادی و تحول آفرین دولت مردمی نظام اسلامی و سر منشأ برکات، توسعه و آبادانی همه جانبه این منطقه صنعتی و معدنی خواهد بود.

وی افزود: با آرزوی توفیقات روز افزون؛ سربلندی شما را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

امام جمعه کلانشهر تبریز در پایان گفت: همچنین از خدمات شایسته برادر فرهیخته جناب آقای دکتر پورمحمدی که در طول مدت حضورشان در سمت استانداری آذربایجان شرقی خدمت مخلصانه در عرصه مدیریت؛ الگویی برجسته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار جدید آذربایجان شرقی روحیه مردمی و جهادی دارد

استاندار جدید آذربایجان شرقی روحیه مردمی و جهادی دارد