مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 19:052021-10-17سياسي

امام جمعه تبریز انتصاب استاندار جدید آذربایجان شرقی را تبریک گفت


امام جمعه تبریز با صدور پیامی، انتصاب سردار عابدین خرم به عنوان استاندار جدید آذربایجان شرقی تبریک گفت.

- ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز با صدور پیامی، انتصاب سردار عابدین خرم به عنوان استاندار جدید آذربایجان شرقی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است؛ باسمه تعالی برادر ارجمند؛ سردار سرافزار اسلام جناب آقای عابدین خرّم با سلام و تحیات؛ انتخاب شایسته حضرتعالی به سمت استاندار آذربایجان شرقی در دولت سیزدهم که بیانگر تعهد و روحیه مردمی و خدمتگزاری جنابعالی در صحنه های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بی تردید سوابق انقلابی، تجارب ارزنده و سوابق درخشان مدیریتی شما گامی ارزشمند برای رسیدن به اهداف جهادی و تحول آفرین دولت مردمی نظام اسلامی و سر منشاء برکات، توسعه و آبادانی همه جانبه این منطقه صنعتی و معدنی خواهد بود.

با آرزوی توفیقات روز افـزون؛ سربلندی شما را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

همچنین از خدمات شایسته برادر فرهیخته جناب آقای دکتر پورمحمدی که در طول مدت حضورشان در سمت استانداری آذربایجان شرقی خدمت مخلصانه در عرصه مدیریت؛ الگویی برجسته از اخلاق، دلسوزی، تلاش و تدب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه تبریز انتصاب استاندار جدید آذربایجان شرقی را تبریک گفت

امام جمعه تبریز انتصاب استاندار جدید آذربایجان شرقی را تبریک گفت