مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 18:352021-10-17اقتصادي

بانکها قبل از صدور اجراییه باید موضوع را در کارگروه رفع موانع تولید مطرح کنند


چنانچه واحدهای تولیدی نسبت به تسویه حساب خود از طریق بانک ها یا هر بستانکاری اقدام کنند مشمول موضوع 117 برنامه ششم توسعه می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر مهدی اقبال افزود: طبق بررسی انجام شده، بیش از 9 هزار پرونده مفتوحه اجرایی در استان هرمزگان است که بدهکاران این پرونده ها تا اول فروردین 1401 مهلت دارند تا با مراجعه به داویر اجرا، قبل از مزایده نسبت به مختومه کردن پرونده های خود اقدام کنند.

وی افزود: در صورت مراجعه در مهلت مقرر بدهکاران هیچگونه هزینه حقوق دولتی، پرداخت نخواهند کرد ولی در صورت عدم مراجعه بعد از مهلت مقرر هزینه های حقوق دولتی از بدهکاران اخذ می گردد.

معاون ثبت اسناد و املاک کشور بیان داشت: یکی از موارد مثبت در استان هرمزگان فعالیت خوب دوایر ثبت شرکتهای مستقر در استان است که در کمتر از 48 ساعت نسبت به مواردی از جمله تاسیس، تغییر نام و .

اقدام می کنند.

وی بیان داشت: بزودی پنجره واحد کسب و کار با همکاری اتاق بازرگانی بندرعباس راه اندازی می شود تا کسانی که می خواهند شرکتهای خود را تاسیس نمایند با مراجعه به اتاق بازرگانی ظرف مدت کمتر از 24 ساعت عملیات ثبت شرکت  انجام می شود.

دکتر اقبال در پایان به شهروندان هشدار داد که از ارائه و در اختیار گذاشتن کارت ملی و شناسنامه خود به افراد سودجو جلوگیری کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانکها قبل از صدور اجراییه باید موضوع را در کارگروه رفع موانع تولید مطرح کنند

بانکها قبل از صدور اجراییه باید موضوع را در کارگروه رفع موانع تولید مطرح کنند