مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 18:102021-10-17اجتماعي

علل وقوع سوانح رانندگی در راه های سمنان/ تصادفات فوتی 11 درصد کاهش یافت


روزانه تصادفات مختلفی در جاده ها و معابر استان سمنان به وقوع می پیوندد که منجر به فوت یا مصدومیت رانندگان و یا سرنشینان خودروها می شود؛ اما علل وقوع این سوانح رانندگی چیست؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، روزانه تصادفات مختلفی در جاده ها و معابر استان سمنان به وقوع می پیوندد که منجر به فوت یا مصدومیت رانندگان و یا سرنشینان خودروها می شود.

وقوع این تصادفات عواقب مختلفی برای سرنشینان و رانندگان و یا خانواده این افراد دارد که در بیشتر اوقات زندگی این افراد را دچار اختلال می کند.

اما علت وقوع این تصادفات چیست و چگونه می توان از بروز آن جلوگیری کرد؟ در ادامه به بررسی علل وقوع سوانح رانندگی در راه ها و معابر استان سمنان می پردازیم.

بی توجهی به جلو؛ عامل وقوع بیشتر تصادفات سمنان تقی کبیری، رییس پلیس راه استان سمنان اظهار کرد: با عنایت به اقدامات مطلوب صورت گرفته، در 6 ماه نخست سال جاری، شاهد کاهش 11 درصدی فوتی های تصادفات در راه های استان بودیم.

وی با بیان اینکه درمجموع در 6 ماه سال جاری، 109 نفر در راه های استان سمنان فوت شدند، افزود: همچنین قابل توجه است که در 6 ماه نخست سال جاری، نسبت به مدت مشابه سال قبل، 2.

4 درصد افزایش تردد در راه ها استان به وقوع پیوست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علل وقوع سوانح رانندگی در راه های سمنان/ تصادفات فوتی 11 درصد کاهش یافت

علل وقوع سوانح رانندگی در راه های سمنان/ تصادفات فوتی 11 درصد کاهش یافت