مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 16:552021-10-17اجتماعي

جشنواره مد و لباس یزد با معرفی برگزیدگان به کارخود پایان داد+عکس


سومین جشنواره مد و لباس یزد که رویکرد حفاظت از محیط زیست از 11مردادماه سال جاری کار خود را آغاز کرده بود، بعدازظهر امروز به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مجید جوادیان زاده عصر امروز در آیین اختتامیه سومین جشنواره مد و لباس با بیان این که پوشش و نحوه لباس پوشیدن برای همه اقشار جامعه حائزاهمیت است، اظهار کرد: توجه به این امر مهم می تواند باعث اصلاح فرهنگ روزمره شده و چه بهتر که ترویج فرهنگ مد و لباس ایرانی اسلامی با رویکرد محیط زیست نیز همراه باشد.

وی زندگی بدون حفظ محیط زیست را سخت و نابسامان دانست و افزود: ما باید هر لحظه به خود یادآوری کنیم، بدون محیط زیست سالم زندگی امکان پذیر نیست و با مشقت های زیادی روبرو خواهیم شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به اهمیت ظرفیت این استان در صنعت نساجی، گفت: صنعت نساجی یزد در مقاطعی با بی مهری روبرو شد و امیدوارم این چنین رویدادهایی بتواند در راستای احیای دوباره این مهم در استان یزد تأثیرگذار باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در این مراسم بیانیه هیات داوران و همچنین پیام مریم پورشهابی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور قرائت شد.

گفتنی است، از بین 110 اثر ارائه شده به سومین جشنواره مد و لباس یزد به ترتیب طاهره دبستانی و الهام زارع به عنوان نفرهای اول و دوم معرفی شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره مد و لباس یزد با معرفی برگزیدگان به کارخود پایان داد+عکس

جشنواره مد و لباس یزد با معرفی برگزیدگان به کارخود پایان داد+عکس