مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 16:502021-10-17سياسي

طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی علنی بررسی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در نشست کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی عنوان کرد: - رییس مجلس شورای اسلامی گفت: طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی به صورت علنی مورد رسیدگی قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در نشست کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی عنوان کرد: خداوند را شاکرم که امروز با زحمات صورت گرفته به ویژه از جانب کمیسیون های فرهنگی و صنایع و معاونت قوانین امروز شاهد تشکیل کمیسیون مشترک حمایت از کاربران در فضای مجازی هستیم.

وی با بیان اینکه این کمیسیون مشترک برای یک امر مهم و تأثیرگذار اولین جلسه رسمی خود را تشکیل می دهد، افزود: البته پیش از این نیز یک جلسه مقدماتی برای تعیین ترکیب هیئت رییسه این کمیسیون نیز تشکیل شده است و امروز این کمیسیون از جهت قانونی شکل رسمی به خود گرفته است.

رییس مجلس شورای اسلامی با بر شمردن اهمیت فضای مجازی تأکید کرد: واقعیت این است که امروز فضای مجازی وارد فضای حقیقی زندگی مردم در ابعاد مختلف، چه در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی، حوزه مسائل علمی و حوزه مسائل اقتصادی شده است، لذا حتماً همه ما باید این توجه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی علنی بررسی می شود

طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی علنی بررسی می شود