مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 16:402021-10-17سياسي

اتحاد رسانه ها برای جهش در آبادانی فارس


استاندار فارس با تاکید بر اینکه تلاش خود را به پرهیز از سیاسی کاری مصروف خواهد کرد و در انتصاب مدیران، نگاه سیاسی آخرین اولویت است، خواستار اتحاد رسانه ای برای دستیابی به جهش در آبادانی استان شد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با تاکید بر اینکه تلاش خود را به پرهیز از سیاسی کاری مصروف خواهد کرد و در انتصاب مدیران، نگاه سیاسی آخرین اولویت است، خواستار اتحاد رسانه ای برای دستیابی به جهش در آبادانی استان شد.

محمدهادی ایمانیه شامگاه یکشنبه 15 مهرماه در یک کنفرانس خبری خواستار اتحاد رسانه ها در راستای توسعه، آبادانی و جهش فارس شد و گفت: رسانه ها احصاء کننده و انعکاس دهنده مشکلات و مسائل مردم به همراه پیشنهادات خود برای اصلاح امور باشند.

او همچنین از رسانه ها خواست تا با انتشار اخبار امید بخش و انعکاس مطالبات مردمی، استان را وارد سیکل مثبت کنند و در پاسخ به سئوال خبرنگاری در خصوص زمان قطعی بهره برداری از فاز نخست آزاد راه شیراز به اصفهان، ابراز امیدواری کرد که تا قبل از نوروز 1401، این آزاد راه زیر بار ترافیک برود.

ایمانیه با اشاره به فعالیت قرارگاه محرومیت زدایی احمد بن موسی(ع)، گفت: تاکنون اقدامات خوبی در این قرارگاه تحت پوشش سپاه فجر فارس انجام شده و امید است با برقراری جلسات منظم هفتگی، محرومیت زدایی نه تنها از حاشیه شهر شیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحاد رسانه ها برای جهش در آبادانی فارس

اتحاد رسانه ها برای جهش در آبادانی فارس