مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 16:352021-10-17اقتصادي

زیرساخت های مناسبت برای ترانشیپ کالا در گمرک آستارا فراهم نیست


زیرساخت های مناسبت برای ترانشیپ کالا در گمرک آستارا فراهم نیست، 80 هزار مترمکعب از اسکله آستارا لای روبی نشده، صادرات کالا از مرز یک کار سیستمی بوده و نیاز به هماهنگی دارد و صادرات 502 هزار تن کالای غیرنفتی از مرزهای گیلان ازجمله موارد مطرح در جلسه کارگروه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان عصر امروز در جلسه کارگروه توسعه صادرات کالاهای غیرنفتی در محل فرمانداری خواستار اعمال معافیت کالایی در منطقه ویژه اقتصادی شد و اظهار کرد: از اداره کل گمرک انتظار داریم این مهم را پی گیری کند تا حقی از تجار پایمال نشود.

  آرش فرزام صفت با بیان اینکه ترانشیب یکی از رویه های قانونی گمرک بوده و صاحب کالا اختیار این را دارد که وسیله نقلیه کالای خود را در مزر تغییر دهد، گفت: زیرساخت های مناسب برای ترانشیب کالا در گمرک فراهم نیست، به همین دلیل منطقه ای به وسعت دو هکتار به همین منظور در منطقه ویژه اقتصادی پیش بینی شده است.

80 هزار مترمکعب از مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه فوق با بیان اینکه بحث ترانشیپ کالا به یک تنش اجتماعی در سطح شهرستان تبدیل شده و به همین سادگی از کنار آن نمی توان گذشت، تصریح کرد: با انتقال فرایند ترانشیپ به منطقه ویژه اقتصادی موافق هستم و امیدوارم این مهم در اسرع وقت به وقوع پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های مناسبت برای ترانشیپ کالا در گمرک آستارا فراهم نیست

زیرساخت های مناسبت برای ترانشیپ کالا در گمرک آستارا فراهم نیست