مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 16:302021-10-17سياسي

لزوم بررسی ویژه وضعیت واحدهای صنعتی آسیب دیده و تعطیل البرز


بررسی ویژه وضعیت واحدهای صنعتی آسیب دیده، تعطیل و نیمه تعطیل ضرورت دارد تا هرچه سریع تر تمهیدات لازم برای احیای آنها فراهم شود.

- ، عزیزالله شهبازی عصر یکشنبه در جلسه شورای معاونین و مدیران کل استانداری البرز که در سالن جلسات استاندار برگزار شد، اظهار کرد: دولت سیزدهم با انرژی و اهتمام مضاعف کار خود را آغاز کرده و ما نیز باید در این مسیر با نهایت توان همراهی لازم را داشته باشیم.

وی ادامه داد: مهمترین هدف دولت مردمی کسب رضایتمندی مردم و ایجاد بسترهای مناسب رفاه و آسایش برای تمامی طبقات اجتماعی است.

شهبازی گفت: ما به عنوان کارگزاران نظام موظف و مکلف هستیم هدفمند، نظام مند و متعهد به برنامه ها و سیاست های ارزشمند دولت اقدام کنیم.

وی افزود: فرمانداران و معاونان مربوطه موظف هستند با بسیج زیر مجموعه خود برای نظارت و اجرای سیاست های تنظیم بازار اقدام کنند.

استاندار البرز گفت: پروژه های نیمه تمام استان باید در کمترین زمان ممکن رفع موانع شده و به سرانجام برسند چراکه از مهمترین تکالیف دولت و درخواست های مردمی هستند.

وی افزود: البرز توفیقات ارزشمندی در راستای کاهش نرخ بیکاری کسب کرده است، بنابراین ضرورت دارد با توجه به برنامه های دولت محترم در این راه با تلاش بیشتری اقدام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بررسی ویژه وضعیت واحدهای صنعتی آسیب دیده و تعطیل البرز

لزوم بررسی ویژه وضعیت واحدهای صنعتی آسیب دیده و تعطیل البرز