مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 15:252021-10-17پزشكي

تولید دارو از عصاره هسته انگور برای بهبود بیماران قلبی و عروقی


یک شرکت دانش بنیان فعال در حوزه دارو ، دارویی برای بهبود بیماران قلبی و عروقی ناشی از چربی خون و پیشگیری از سرطان ها تولید و تجاری سازی کرده است.

- یک شرکت دانش بنیان فعال در حوزه دارو ، دارویی برای بهبود بیماران قلبی و عروقی ناشی از چربی خون و پیشگیری از سرطان ها تولید و تجاری سازی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، پیام حاذق جعفری مدیرعامل این شرکت دارویی، ویتاگریپ را از داروهای تولیدی این شرکت دانست که شامل ماده مؤثر گیاهی عصاره هسته انگور با درصد بالا و موادی است که می تواند در درمان یا پیشگیری از بیماری های مختلفی به کار رود.

وی خاطر نشان کرد: این دارو برای پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی، سکته های قلبی و مغزی، پیشگیری از انواع سرطان ها، اثربخشی خود را به اثبات رسانده و در حفاظت پوست در مقابل اشعه های مضر کارآمد است.

جعفری کاهش فشارخون، پایین آوردن کلسترول و چربی خون را از دیگر کاربردهای این دارو نام برد و یادآور شد: همچنین از آن می توان برای درمان نارسایی وریدی مزمن، جلوگیری از شکنندگی عروق، پیشگیری و بهبود زخم های گوارشی تجویز شود.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان طراحی شکل دارویی این محصول را پلت (ذرات کوچک، کروی و روان) دانست و اظهار کرد: از مزایای این فرم های دارویی می توان به ریزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید دارو از عصاره هسته انگور برای بهبود بیماران قلبی و عروقی

تولید دارو از عصاره هسته انگور برای بهبود بیماران قلبی و عروقی