مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 14:352021-10-17اجتماعي

درمانگاه بیماران دیالیزی شهر قدس با کمک خیرین تکمیل می شود


مدیر پروژه ساخت درمانگاه تخصصی خیریه امام علی(ع) گفت: این مرکز درمانی تحت پوشش انجمن حمایت از بیماران خاص شهرستان قدس در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع در 7 طبقه در حال ساخت بوده که برای تکمیل و ادامه روند کار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، مرکز خیریه دیالیز امام علی(ع) با سال ها سابقه خدمت رسانی و درمان بیماران همودیالیزی به دلیل حمله اشرار در آبان ماه 1398 و تخریب و سرقت اموال و تجهیزات این مرکز، خسارت های بسیاری به آن وارد و همین امر باعث شد دیالیز بیماران تحت پوشش انجمن حمایت از بیماران خاص شهرستان قدس و شهرستان های اطراف در این مرکز متوقف شود.

بعد از این اتفاق بیماران برای دیالیز به مراکزی در شهریار و تهران مراجعه می کردند که مرکز دیالیز شهر قدس با وجود خسارت های وارده، حمایت خود را از این بیماران قطع نکرده و تمامی خدمات به جزء دیالیز را به آن ها ارائه می داد.

این مرکز در آذر 1399 توانست با کمک خیرین، مجدد به صورت موقت یک مکانی را برای ارایه خدمات دیالیز افتتاح کنند، و از آن تاریخ به بعد دیالیز را به صورت محدود انجام می دهد.

ساخت پروژه درمانگاه تخصصی نیازمند کمک های خیرین احمد خراسانی عضو هیأت مدیره انجمن و مدیر پروژه ساخت درمانگاه تخصصی امام علی(ع) در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: پروژه ساخت درمانگاه تخصصی امام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمانگاه بیماران دیالیزی شهر قدس با کمک خیرین تکمیل می شود

درمانگاه بیماران دیالیزی شهر قدس با کمک خیرین تکمیل می شود