مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 14:002021-10-17اقتصادي

رشد 89 درصدی صادرات قم در دوران سخت کرونایی نسبت به سال گدشته


رییس سازمان صنعت ؛معدن و تجارت استان قم با بیان رشد مظلوب صادرات قم گفت: صادرات قم در 6 ماه نخست سالجاری نسبت به سال گذشته 89 درصد رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو آغاز اجرایی شدن معاهدات بین المللی مانند قرارداد با چین و غیره به زودی استان قم بتواند از صادرات 250 میلیون دلاری در سال عبور کند.

سیجانی در ادامه با اشاره به اعطای مشوق های صادراتی عنوان کرد: استان قم سال گذشته برای پیشبرد پروژه نمایشگاه بین المللی و تسهیل در امور صادرات از این مشوق ها استفاده کرده بود امسال نیز از این مشوق ها برای دریافت تسهیلات بانکی و بازپرداخت اقساط توسط فعالان اقتصادی و تجار و توسعه زیرساخت های صادراتی استان مانند تکمیل نمایشگاه بین المللی بهره خواهیم برد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: توسعه زیرساخت های کشاورزی و راه اندازی سردخانه، اعزام و پذیرش هیأت های تجاری و حضور در نمایشگاه بین المللی قم از مهمترین موارد قابل استفاده از این دست مشوق های ملی است.

گفتنی است؛ حجم سرمایه گذاری انجام شده برای واحدهای صنعتی قم فراتر از 77 هزار میلیارد ریال است که با این حجم از سرمایه گذاری صورت گرفته در حدود 2 هزار و 400 واحد صنعتی و تولیدی استان برای بیش از 60 هزار نفر فرصت اشتغال ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 89 درصدی صادرات قم در دوران سخت کرونایی نسبت به سال گدشته

رشد 89 درصدی صادرات قم در دوران سخت کرونایی نسبت به سال گدشته